Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o.: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA
OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĘTE GMINA RADYMNO ORAZ DOSTAWA POJAZDU
ASENIZACYJNEGO Z FUNKCJĄ PŁUKANIA SIECI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Opublikowane na stronie Zamawiającego oraz w BZP pod nr
632960-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest
współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi
priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPPK.04.03.01-18-009/17-00 Projekt pn.
"Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skołoszów, Gmina Radymno –
II etap z rozbudową oczyszczalni w Świętem”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 18094014300000, ul. Skołoszów, ul. Dworska
67 , 37550 Radymno, woj. podkarpackie,
państwo Polska,
tel. 16 62 81 265,
e-mail zgkradymno@poczta.fm,
faks 16 62 81 265.
Adres strony internetowej (URL): www.pkgr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zamawiający
udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pkgr.pl/index.php/przetarg
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pkgr.pl/index.php/przetarg
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
zgodnie z art.
10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.
Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830)
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o. Skołoszów, ul. Dworska 67 37-550 Radymno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA
OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĘTE GMINA RADYMNO ORAZ DOSTAWA POJAZDU
ASENIZACYJNEGO Z FUNKCJĄ PŁUKANIA SIECI
Numer referencyjny: ZP.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte, Gmina
Radymno”. Skala przedsięwzięcia obejmuje modernizację, rozbudowę obiektów
części mechanicznej, biologicznej oraz osadowej oczyszczalni ścieków w zakresie
architektury, konstrukcji, technologii, instalacji sanitarnych, eklektycznych i
AKPiA, zagospodarowania terenu, oraz rozruch
mechaniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków oraz dostawa fabrycznie
nowego - wcześniej nierejestrowanego, pojazdu asenizacyjnego.
II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod
CPV
|
45100000-8
|
45111291-4
|
45200000-9
|
45210000-2
|
45400000-1
|
45231300-8
|
45330000-9
|
45310000-3
|
45453000-7
|
45262640-9
|
45232421-9
|
45231400-9
|
34144520-9
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów
– szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2019-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: (dotyczy
Część I zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości
Święte Gmina Radymno” oraz Część II zamówienia ,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego
z funkcją płukania sieci”) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych
wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: (dotyczy
Część I zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości
Święte Gmina Radymno” ) a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości co najmniej 4 000 000 PLN. b) posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 6 000 000 PLN. (dotyczy Część II
zamówienia ,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcją płukania sieci”)
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: (dotyczy
Część I zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości
Święte Gmina Radymno”) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, wykazanie
przez Wykonawcę, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie,
przebudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości
co najmniej Qśrd = 988 m3/d przy czym wartość robót
budowlano-montażowych nie mogła być mniejsza niż 6.000.000,00 PLN netto. b)
dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: ● Kierownika Budowy: co
najmniej jedna osoba posiadająca: a. uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub równoważne
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które
pozwalać będą pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie niniejszego
zamówienia, b. osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie
zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi liczone od daty wystawienia
uprawnień. ● Kierownika robót sanitarnych - co najmniej jedna osoba
posiadająca: a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i
gazowych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub
równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
które pozwalać będą pełnić funkcję kierownika robót w zakresie niniejszego
zamówienia, b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu
robotami budowlanymi liczone od daty wystawienia uprawnień. ● Kierownika Robót
Elektrycznych i AKPiA - co najmniej jedna osoba
posiadająca a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa
Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika
Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoba ta musi posiadać wykształcenie
wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika
budowy lub robót liczone od daty wystawienia uprawnień. (dotyczy Część II
zamówienia ,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcją płukania sieci”)
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, wykazanie przez Wykonawcę, że: a)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną zabudowę
polegającą na, zabudowie pojazdu asenizacyjnego na podwoziu o dopuszczalnej
masie całkowitej min 7 ton,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(dotyczy Część I zamówienia
,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte Gmina
Radymno”) 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1
ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej składa 1) informację z odpowiedniego rejestru albo, w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy
informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i
21 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.) 2) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 7 pkt 1 i 2 zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż odpowiednie dokumenty
wskazane w ust 7 pkt 1 i 2 które zastępują odpowiednio. 4) Wykonawca mający
siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby
mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa
dokument, o którym mowa w ust 7 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 14 i 21 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem
lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.
(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
(dotyczy Część I
zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte
Gmina Radymno”) 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających
spełnianie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego: 1)
posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający żąda
następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1
miesiąc przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty
wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną,
który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku. W/w dokument
należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem b)
dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; W
przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców
składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie
tego warunku. W/w dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem; 2) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej -
zamawiający żąda następujących dokumentów a) wykazu robót budowlanych
wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; W przypadku składania oferty wspólnej
wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Ww. dokument składa Pełnomocnik w
imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast dowody i inne
dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b)
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W
przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Ww.
dokument składa Pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
W/w dokument należy złożyć w oryginale. UWAGA! W przypadku złożenia przez
Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w złotych
polskich (PLN) Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs
Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub jeżeli w tym dniu kursu nie
ogłoszono to ostatni dzień, w którym ogłoszono kurs przed tym dniem. Ten sam
kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych
finansowych. (dotyczy Część II zamówienia ,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego z
funkcją płukania sieci”) 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp,
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego: a) wykaz dostaw wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania
oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Ww. dokument składa
Pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument
należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty należy załączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2/2a do SIWZ); 2) aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania
(załącznik nr 3/3a do SIWZ); 3) kopię dowodu wniesienia wadium (dotyczy I
części zamówienia). 4) Pełnomocnictwa, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5
SIWZ. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia
wadium w łącznej wysokości 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy
złotych).(dotyczy I części zamówienia): 1a. Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium, (dotyczy II części zamówienia).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
gwarancji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
(dotyczy Część I
zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte
Gmina Radymno”) Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zmian w umowie w stosunku do treści złożonej oferty w następujących
okolicznościach i na następujących warunkach: 1. Zamawiający przewiduje
możliwość oraz tryb dokonania zmian niniejszej umowy, w niżej wymienionych
przypadkach: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu / siedziby Zamawiającego /
Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy –
w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby które spełniają
zakreślone warunki w siwz, c) zmiana w kolejności i
terminach robót określonych harmonogramem jeżeli zmiany te wynikają z
technologii wykonywania robót lub są korzystne dla Zamawiającego, 2) nie jest
dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej,
przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy
prawa. 3) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas
opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy, c) innych
przeszkód wynikłych ze strony Zamawiającego. 4) możliwa jest zmiana terminu
wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie robót, ze względu na: a.
prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji
przedmiotu umowy; b. oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje,
zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile
okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub
wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania
oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania
wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o
okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego
do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.; c. uwarunkowania społeczne
np. protesty, petycje, itp. d. konieczność prowadzenia uzgodnień z
właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e. roboty
dodatkowe niezbędne do realizacji zamówienia a nie objęte zadaniem podstawowym,
f. zmianę zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót na lepsze
względem dokumentacji projektowej w sytuacji braku pozyskania danych materiałów
i technologii na rynku za zgodą autora projektu i nie spowoduje to zmiany
pozwolenia na budowę, g. zmianę warunków geotechnicznych, których nie można
było przewidzieć na etapie projektowym, h. w wyniku wystąpienia konieczności
wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z
konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i
nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe
wykonanie przedmiotu umowy; i. wystąpienia czynników zewnętrznych, typu:
niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan,
itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prowadzenie robót, działania sił natury, uznane za stan klęski
żywiołowej. j. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie
przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze
Stron. k. wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności tych,
które wynikają z błędów projektowych lub niedostosowania projektu do
faktycznych warunków terenowych, a także zmian powodujących poprawę
efektywności ekonomicznej inwestycji, 5) zmiana wysokości wynagrodzenia w
oparciu o zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), w przypadku dokonania
takiej zmiany przez ustawodawcę – w tej sytuacji do ceny netto oferty zostanie
dodana nowa wartość podatku VAT wyliczona w oparciu o nowe przepisy, 6) zmian
wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b)
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Określa
się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania
zmian: 1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania
wskazanej zmiany, 2) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości
dokonania wskazanej zmiany. 3) przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz
uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak
notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp. 4) w rezultacie
dokonania czynności opisanych w pkt 1 i 2 może dojść do negocjacji między
stronami i podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje
Zamawiający. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na przenoszenie wierzytelności
wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią (przelew). 4. Wykonawca ponosi
pełną odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich, patentowych, znaków
ochronnych itp. odnoszących się do zastosowanych rozwiązań, sprzętu, urządzeń,
technologii i materiałów potrzebnych przy realizacji robót. 5. Konsorcjanci
wobec Zamawiającego odpowiadają w sposób solidarny, bez jakichkolwiek
zastrzeżeń i warunków, a wszelkie wewnętrzne ustalenia Konsorcjantów
naruszające zasadę odpowiedzialności solidarnej są wobec Zamawiającego
bezskuteczne. Uprawnionym do wystawiania faktur jest wyłącznie lider konsorcjum
( Zapis obowiązuje tylko w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum). 6. Z chwilą
przyjęcia przez Zamawiającego dokumentacji powykonawczej lub innej dokumentacji
wykonanej przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu niniejszej mowy,
Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego na czas nieokreślony, bez
konieczności składania w tym zakresie dodatkowego oświadczenia woli, autorskie
prawa majątkowe do utworów wraz z wyłącznym prawem do wykonywania i zezwalania
na wykonywanie zależnych praw autorskich na polach eksploatacji wskazanych w
ust. 15. Z chwilą nabycia praw majątkowych autorskich Zamawiający nabywa
własność egzemplarzy, na których utrwalono utwór, co do których następuje
nabycie tych praw oraz prawo do wykonywania i zezwalania na wykonywanie
zależnych praw autorskich do utworów. 7. Przeniesienie prawa, wskazanego w ust.
14, następuje na poniższych polach eksploatacji: a) utrwalenie i
zwielokrotnianie dowolnymi technikami, w tym drukarskimi, poligraficznymi,
reprograficznymi, informatycznymi, cyfrowymi, w tym kserokopie, slajdy,
reprodukcje komputerowe, odręczne i odmianami tych technik, b) wykorzystywanie
wielokrotne utworu do realizacji inwestycji, opracowania realizacji projektu
technicznego z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi, do remontów lub
odbudowy inwestycji sporządzonych z wykorzystaniem utworu, sporządzanie makiety
inwestycji, c) wprowadzanie do pamięci komputera, w dowolnym miejscu i czasie w
dowolnej liczbie, d) udostępnianie wykonawcom, w tym także wykonanych kopii; e)
rozpowszechnianie w inny sposób w tym, ekspozycja, publikowanie części lub
całości f) opracowania i modyfikacje. 8. Strony ustalają, iż rozpowszechnianie
na wyżej wymienionych polach eksploatacji może następować w całości, w części,
fragmentach, samodzielnie, w połączeniu z dziełami innych podmiotów, w tym jako
cześć dzieła zbiorowego, po zarchiwizowaniu w formie elektronicznej i
drukowanej, po dokonaniu opracowań, przystosowań, uzupełnień lub innych
modyfikacji itd. 9. Postanowienia powyższych ustępów stosuje się odpowiednio do
zmian w utworach wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, dokonanych w ramach
nadzoru autorskiego z tym, że prawa majątkowe autorskie do zmienionych utworów
Zamawiający nabywa z chwilą wprowadzenia tych zmian w trakcie wykonywania
obowiązków nadzoru autorskiego. 10. Wykonawca oświadcza, iż w chwili przyjęcia
przez Zamawiającego dokumentacji o której mowa w ust. 15, w tym również ich
części, przysługiwać mu będzie pełnia autorskich praw, prawa te nie będą
obciążone żadnymi prawami osób trzecich, ani nie będą naruszać prawa ani
interesów i dóbr prawem chronionych osób trzecich. 11. Wynagrodzenie należne
Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy obejmuje również wynagrodzenie za
przeniesienie praw autorskich majątkowych do utworów i przeniesienie prawa do
zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do tych utworów na wszelkich
polach eksploatacji wskazanych w umowie oraz własność nośników / egzemplarzy,
na których utwory utrwalono. 12. Wykonawca zapewnia, iż korzystanie przez niego
z wszelkich materiałów, urządzeń, instalacji, wykorzystywanie przez niego
technologii do wykonywania Robót nie narusza niczyich praw autorskich, ani praw
własności przemysłowej. 13. Postanowienia § 11 ust. 15-20 Umowy stosuje się
odpowiednio do ochrony praw autorskich oraz praw własności przemysłowej. 14.
Postanowienia dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych pozostają w
mocy po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. (dotyczy Część II zamówienia
,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcją płukania sieci”) 2. Zgodnie z art.
144 ust 1 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w umowie w stosunku
do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących
warunkach: a. wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w umowy, w
przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT , przy założeniu, że cena netto
pozostaje bez zmian, b. zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę
nazwy firmy, adresu siedziby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-24,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część
nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Część
I zamówienia ,,Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości
Święte Gmina Radymno”
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości
Święte, Gmina Radymno”. Skala przedsięwzięcia obejmuje modernizację, rozbudowę
obiektów części mechanicznej, biologicznej oraz osadowej oczyszczalni ścieków w
zakresie architektury, konstrukcji, technologii, instalacji sanitarnych,
eklektycznych i AKPiA, zagospodarowania terenu, oraz
rozruch mechaniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków. Przedsięwzięcie
obejmuje swym zakresem: 1) Obiekty istniejące Wyłączone z eksploatacji/układ
awaryjny: 2) Obiekty istniejące podlegające adaptacji, przebudowie, rozbudowie:
3) Obiekty/instalacje projektowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252127-4, 45100000-8, 45111291-4,
45200000-9, 45210000-2, 45400000-1, 45231300-8, 45330000-9, 45310000-3,
45453000-7, 45262640-9, 45232421-9, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
gwarancji
|
40,00
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Część
II zamówienia ,,Dostawa pojazdu asenizacyjnego z funkcją płukania sieci”
|
|
|
|
|
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
dostawa fabrycznie nowego - wcześniej nierejestrowanego, pojazdu asenizacyjnego.
Samochód powinien spełniać nw. funkcje: 1. Usuwania nieczystości i osadów z
głębokości do 6 m. kanałów, dołów i szamb. 2. Czyszczenia sadzawek, basenów
przeciwpożarowych, zbiorników ze szlamu i mułu itp. 3.Czyszczenia
kanalizacyjnych wpustów ulicznych, czyszczenia przykanalików
i rur kanalizacyjnych o średnicy do 200 mm. i długości do 50 m. 4. Do mycia
innych urządzeń. Pojazd musi być przystosowany do poruszania się prawą stroną
jezdni (kierownica po lewej stronie), dopuszczalna masa całkowita min. 7,0 t,
szerokość pojazdu do 2 200 mm, silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 180
km, norma emisji spalin EURO 6, pojemność silnika max 3000 cm3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144520-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
gwarancji
|
40,00
|