Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o.:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA
OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĘTE GMINA RADYMNO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie na stronie BZP pod nr 551020-N-2019 z dnia
2019-05-22 r.
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest
współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi
priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPPK.04.03.01-18-009/17-00 Projekt pn.
"Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skołoszów, Gmina Radymno –
II etap z rozbudową oczyszczalni w Świętem”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 18094014300000, ul. Skołoszów, ul. Dworska
67 , 37-550 Radymno, woj. podkarpackie,
państwo Polska,
tel. 16 62 81 265,
e-mail zgkradymno@poczta.fm,
faks 16 62 81 265.
Adres strony internetowej (URL): www.pkgr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień
sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pkgr.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pkgr.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
zgodnie z
art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.
Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830)
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o. Skołoszów, ul. Dworska 67 37-550 Radymno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA
OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĘTE GMINA RADYMNO
Numer referencyjny: ZP.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Święte, Gmina
Radymno”. Skala przedsięwzięcia obejmuje modernizację, rozbudowę obiektów
części mechanicznej, biologicznej oraz osadowej oczyszczalni ścieków w zakresie
architektury, konstrukcji, technologii, instalacji sanitarnych, eklektycznych i
AKPiA, zagospodarowania terenu, oraz rozruch
mechaniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków.
II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod
CPV |
45100000-8 |
45111291-4 |
45200000-9 |
45210000-2 |
45400000-1 |
45231300-8 |
45330000-9 |
45310000-3 |
45453000-7 |
45262640-9 |
45232421-9 |
45231400-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zmawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki
finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 PLN. b)
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 5 000
000 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający
uzna za spełnienie tego warunku, wykazanie przez Wykonawcę, że: a) w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie roboty
budowlane polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji
oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości co najmniej Q = 500 m3/d
każda, przy czym łączna wartość wykonanych robót nie mogła być mniejsza niż
5.000.000,00 PLN brutto. b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami: ● Kierownika Budowy: co najmniej jedna osoba posiadająca: a.
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów
Prawa Budowlanego lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, które pozwalać będą pełnić funkcję kierownika budowy
w zakresie niniejszego zamówienia, b. osoba ta musi posiadać co najmniej
5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi liczone od
daty wystawienia uprawnień. ● Kierownika robót sanitarnych - co najmniej jedna
osoba posiadająca: a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i
gazowych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub
równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
które pozwalać będą pełnić funkcję kierownika robót w zakresie niniejszego
zamówienia, b. co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu
robotami budowlanymi liczone od daty wystawienia uprawnień. ● Kierownika Robót
Elektrycznych i AKPiA - co najmniej jedna osoba
posiadająca: a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa
Budowlanego lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika
Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoba ta musi posiadać wykształcenie
wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika
budowy lub robót liczone od daty wystawienia uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt.1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa 1) informację z odpowiedniego
rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 13, 14 i 21 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.) 2) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający
wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego: 1) posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b)
dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; 2)
posiadania zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający żąda następujących
dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy–w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów; b) wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2
do SIWZ); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia wykonawcy z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) kopię dowodu
wniesienia wadium 4) Pełnomocnictwa, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5
SIWZ. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium
w łącznej wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin
gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa
ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują
możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w
granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.),
oraz w następujących okolicznościach i na warunkach określonych w niniejszej umowie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość oraz tryb dokonania zmian niniejszej umowy,
w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu / siedziby
Zamawiającego / Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie
Zamawiającego / Wykonawcy – w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na
osoby które spełniają zakreślone warunki w siwz, c)
zmiana w kolejności i terminach robót określonych harmonogramem jeżeli zmiany
te wynikają z technologii wykonywania robót lub są korzystne dla Zamawiającego,
2) nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej,
przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy
prawa. 3) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas
opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy, c) innych
przeszkód wynikłych ze strony Zamawiającego. 4) możliwa jest zmiana terminu
wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie robót, ze względu na: a.
z powodu przedłużających się procedur administracyjnych w tym procedury
przetargowej mającej na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. b. prace
objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
c. oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia
itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania
Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania
przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego
przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej
niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o okres oczekiwania
wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania
opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.; d. uwarunkowania społeczne np.
protesty, petycje, itp. e. konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami
urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, f. roboty dodatkowe niezbędne
do realizacji zamówienia a nie objęte zadaniem podstawowym, g. zmianę
zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót na lepsze względem
dokumentacji projektowej w sytuacji braku pozyskania danych materiałów i
technologii na rynku za zgodą autora projektu i nie spowoduje to zmiany
pozwolenia na budowę, h. zmianę warunków geotechnicznych, których nie można
było przewidzieć na etapie projektowym, i. w wyniku wystąpienia konieczności
wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z
konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i
nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe
wykonanie przedmiotu umowy; j. wystąpienia czynników zewnętrznych, typu:
niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan,
itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prowadzenie robót, działania sił natury, uznane za stan klęski
żywiołowej. k. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie
przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze
Stron. l. wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności tych,
które wynikają z błędów projektowych lub niedostosowania projektu do
faktycznych warunków terenowych, a także zmian powodujących poprawę
efektywności ekonomicznej inwestycji, m. konieczność dostarczenia Wykonawcy
dodatkowych elementów dokumentacji projektowej. 5) zmiana wysokości
wynagrodzenia w oparciu o zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), w
przypadku dokonania takiej zmiany przez ustawodawcę – w tej sytuacji do ceny
netto oferty zostanie dodana nowa wartość podatku VAT wyliczona w oparciu o
nowe przepisy, 6) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w
przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian
postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian: 1) Wykonawca wnioskuje do
Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, 2) Zamawiający
wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 3)
przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian
należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo
Wykonawcy, protokół konieczności itp. 4) w rezultacie dokonania czynności
opisanych w pkt 1 i 2 może dojść do negocjacji między stronami i podpisania
przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający. 3.
Zamawiający nie wyraża zgody na przenoszenie wierzytelności wynikających z
niniejszej umowy na osobę trzecią (przelew). 4. Wykonawca ponosi pełną
odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich, patentowych, znaków ochronnych
itp. odnoszących się do zastosowanych rozwiązań, sprzętu, urządzeń, technologii
i materiałów potrzebnych przy realizacji robót. 5. Konsorcjanci wobec
Zamawiającego odpowiadają w sposób solidarny, bez jakichkolwiek zastrzeżeń i
warunków, a wszelkie wewnętrzne ustalenia Konsorcjantów naruszające zasadę
odpowiedzialności solidarnej są wobec Zamawiającego bezskuteczne. Uprawnionym do
wystawiania faktur jest wyłącznie lider konsorcjum ( Zapis obowiązuje tylko w
przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum). 6. Z chwilą przyjęcia przez
Zamawiającego dokumentacji powykonawczej lub innej dokumentacji wykonanej przez
Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu niniejszej mowy, Wykonawca przenosi
na rzecz Zamawiającego na czas nieokreślony, bez konieczności składania w tym
zakresie dodatkowego oświadczenia woli, autorskie prawa majątkowe do utworów
wraz z wyłącznym prawem do wykonywania i zezwalania na wykonywanie zależnych
praw autorskich na polach eksploatacji wskazanych w ust. 15. Z chwilą nabycia
praw majątkowych autorskich Zamawiający nabywa własność egzemplarzy, na których
utrwalono utwór, co do których następuje nabycie tych praw oraz prawo do
wykonywania i zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do utworów.
7. Przeniesienie prawa, wskazanego w ust. 14, następuje na poniższych polach
eksploatacji: a) utrwalenie i zwielokrotnianie dowolnymi technikami, w tym
drukarskimi, poligraficznymi, reprograficznymi, informatycznymi, cyfrowymi, w
tym kserokopie, slajdy, reprodukcje komputerowe, odręczne i odmianami tych
technik, b) wykorzystywanie wielokrotne utworu do realizacji inwestycji,
opracowania realizacji projektu technicznego z przedmiarami i kosztorysami
inwestorskimi, do remontów lub odbudowy inwestycji sporządzonych z
wykorzystaniem utworu, sporządzanie makiety inwestycji, c) wprowadzanie do
pamięci komputera, w dowolnym miejscu i czasie w dowolnej liczbie, d)
udostępnianie wykonawcom, w tym także wykonanych kopii; e) rozpowszechnianie w
inny sposób w tym, ekspozycja, publikowanie części lub całości f) opracowania i
modyfikacje. 8. Strony ustalają, iż rozpowszechnianie na wyżej wymienionych
polach eksploatacji może następować w całości, w części, fragmentach,
samodzielnie, w połączeniu z dziełami innych podmiotów, w tym jako cześć dzieła
zbiorowego, po zarchiwizowaniu w formie elektronicznej i drukowanej, po
dokonaniu opracowań, przystosowań, uzupełnień lub innych modyfikacji itd. 9.
Postanowienia powyższych ustępów stosuje się odpowiednio do zmian w utworach
wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, dokonanych w ramach nadzoru autorskiego z
tym, że prawa majątkowe autorskie do zmienionych utworów Zamawiający nabywa z
chwilą wprowadzenia tych zmian w trakcie wykonywania obowiązków nadzoru
autorskiego. 10. Wykonawca oświadcza, iż w chwili przyjęcia przez Zamawiającego
dokumentacji o której mowa w ust. 15, w tym również ich części, przysługiwać mu
będzie pełnia autorskich praw, prawa te nie będą obciążone żadnymi prawami osób
trzecich, ani nie będą naruszać prawa ani interesów i dóbr prawem chronionych
osób trzecich. 11. Wynagrodzenie należne Wykonawcy na podstawie niniejszej
umowy obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich
majątkowych do utworów i przeniesienie prawa do zezwalania na wykonywanie
zależnych praw autorskich do tych utworów na wszelkich polach eksploatacji
wskazanych w umowie oraz własność nośników / egzemplarzy, na których utwory
utrwalono. 12. Wykonawca zapewnia, iż korzystanie przez niego z wszelkich
materiałów, urządzeń, instalacji, wykorzystywanie przez niego technologii do
wykonywania Robót nie narusza niczyich praw autorskich, ani praw własności
przemysłowej. 13. Postanowienia § 11 ust. 15-20 Umowy stosuje się odpowiednio
do ochrony praw autorskich oraz praw własności przemysłowej. 14. Postanowienia
dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych pozostają w mocy po
wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-11,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać
powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: