Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o.: Budowa sieci
wodociągowej w miejscowościach Chałupki Chotynieckie i Zaleska Wola
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Gospodarka
wodno-ściekowa,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo
Komunalne Gminy Radymno sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 18094014300000, ul. Skołoszów, ul. Dworska
67 , 37550 Radymno, woj. podkarpackie,
państwo Polska,
tel. 16 62 81 265,
e-mail zgkradymno@poczta.fm,
faks 16 62 81 265.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pkgr.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający
zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pkgr.pl/index.php/przetarg
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pkgr.pl/index.php/przetarg
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
zgodnie z
art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.
Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830)
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Biuro
Obsługi Przedsiębiorstwa Komunalnego Gminy Radymno Sp. z o.o., Skołoszów ul.
Dworska 67, 37-550 Radymno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci
wodociągowej w miejscowościach Chałupki Chotynieckie i Zaleska Wola
Numer referencyjny: 271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis zamówienia dla części
I - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chałupki Chotynieckie 1. Zakres
rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje robót budowlanych polegających na
wykonaniu: Dane techniczne projektu: 1) Sieć wodociągowa Dz=160/9,5
mm PE 100, SDR 17 2029,45 m 2) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6
mm PE 100, SDR 17 1503,60 m 3) Przyłącza wodociągowe Dz=
32/3,0 z PE 100 SDR11, 6 szt. 210,25 m 4) Przyłącza wodociągowe Dz= 40/3,7 z PE 100 SDR11, 1 szt. 173,35 m 5) Hydranty
nadziemne - 7 szt. 6) Komora redukcyjna – 1 szt. Opis zamówienia dla części II
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zaleska Wola 1. Zakres rzeczowy
zamówienia obejmuje realizacje robót budowlanych polegających na wykonaniu:
Zaleska Wola Etap I; Dane techniczne projektu: 1) Sieć wodociągowa Dz=160/9,5 mm PE 100, SDR 17 -3472,4 m 2) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6 mm PE 100, SDR 17 -1243,6 m 3) Sieć wodociągowa Dz=90/5,4 mm PE 100, SDR 17 -193,6 m 4) Przyłącza
wodociągowe Dz= 32/3,0 z PE 100 SDR11 - 904,6 m 5)
Przyłącza wodociągowe Dz= 40/3,7 z PE 100 SDR11 –
167,6 m 6) Hydranty nadziemne - 15 szt. : 7) Studzienek wodomierzowych - 4 kpl. Zaleska Wola Etap II; Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6 mm PE 100, SDR 17
-883,3 m 2) Sieć wodociągowa Dz=90/5,4 mm PE 100, SDR
17 -127,3 m 3) Przyłącza wodociągowe Dz= 63/5,8 mm z
PE 100 SDR11 - 172,4 m 4) Przyłącza wodociągowe Dz=
40/5,8 mm PE 100 SDR11 – 123,4 m 5) Przyłącza wodociągowe Dz=
32/3,0 mm PE 100 SDR17 – 65,30 m 6) Studzienka wodomierzowa - 5 kpl.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod
CPV
|
45231300-8
|
45332000-3
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający
odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający
odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dot.
części I - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chałupki Chotynieckie; a)
zdolności technicznej lub zawodowej. W ramach badania zdolności technicznej i
zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiający określa następujące
warunki: 1) w zakresie doświadczenia; o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie
sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 1 600 m - każda. 2) w zakresie
osób skierowanych do realizacji zamówienia; wykonawca spełni warunek, jeżeli
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) osobą - kierownika budowy
posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Dot. części II - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zaleska Wola; a)
zdolności technicznej lub zawodowej. W ramach badania zdolności technicznej i
zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiający określa następujące
warunki: 1) w zakresie doświadczenia; o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie
sieci wodociągowej o długości sieci co najmniej 2 600 m - każda. 2) w zakresie
osób skierowanych do realizacji zamówienia; wykonawca spełni warunek, jeżeli
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) osobą - kierownika budowy
posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo
innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakres dokumentu musi potwierdzać odpowiednio spełnianie warunku udziału w
postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie
doświadczenia. b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres dokumentu musi
potwierdzać odpowiednio spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych do realizacji
zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z pełnomocnictwem – jeśli wymagane, 2.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia
ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy
złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą
złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz
ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy
kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,
stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku
polegania na zdolnościach innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości; 1) 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące
złotych) dot. części I - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chałupki
Chotynieckie, 2) 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych) dot.
części II - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zaleska Wola,
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje
się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
oferty brutto
|
60,00
|
Okres
gwarancji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja
elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określone zostały w dz.
XVII ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-02,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres
w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część
nr:
|
1
|
Nazwa:
|
-
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Chałupki Chotynieckie;
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia dla części I - Budowa sieci wodociągowej w
miejscowości Chałupki Chotynieckie 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje
realizacje robót budowlanych polegających na wykonaniu: Dane techniczne
projektu: 1) Sieć wodociągowa Dz=160/9,5 mm PE 100,
SDR 17 2029,45 m 2) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6 mm PE
100, SDR 17 1503,60 m 3) Przyłącza wodociągowe Dz=
32/3,0 z PE 100 SDR11, 6 szt. 210,25 m 4) Przyłącza wodociągowe Dz= 40/3,7 z PE 100 SDR11, 1 szt. 173,35 m 5) Hydranty
nadziemne - 7 szt. 6) Komora redukcyjna – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45332000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
oferty brutto
|
60,00
|
Okres
gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część
nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Budowa
sieci wodociągowej w miejscowości Zaleska Wola
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia dla części II - Budowa sieci wodociągowej w
miejscowości Zaleska Wola 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje
robót budowlanych polegających na wykonaniu: Zaleska Wola Etap I; Dane
techniczne projektu: 1) Sieć wodociągowa Dz=160/9,5
mm PE 100, SDR 17 -3472,4 m 2) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6
mm PE 100, SDR 17 -1243,6 m 3) Sieć wodociągowa Dz=90/5,4
mm PE 100, SDR 17 -193,6 m 4) Przyłącza wodociągowe Dz=
32/3,0 z PE 100 SDR11 - 904,6 m 5) Przyłącza wodociągowe Dz=
40/3,7 z PE 100 SDR11 – 167,6 m 6) Hydranty nadziemne - 15 szt. : 7) Studzienek
wodomierzowych - 4 kpl. Zaleska Wola Etap II; Zakres
robót obejmuje wykonanie: 1) Sieć wodociągowa Dz=110/6,6
mm PE 100, SDR 17 -883,3 m 2) Sieć wodociągowa Dz=90/5,4
mm PE 100, SDR 17 -127,3 m 3) Przyłącza wodociągowe Dz=
63/5,8 mm z PE 100 SDR11 - 172,4 m 4) Przyłącza wodociągowe Dz=
40/5,8 mm PE 100 SDR11 – 123,4 m 5) Przyłącza wodociągowe Dz=
32/3,0 mm PE 100 SDR17 – 65,30 m 6) Studzienka wodomierzowa - 5 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45332000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
oferty brutto
|
60,00
|
Okres
gwarancji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE: